-
Ověření: Zapněte si v GTM Preview Mode (Režim náhledu) a proveďte testovací objednávku. Na stránce s poděkováním byste v levém panelu náhledového okna měli vidět událost nazvanou
purchase. Když na ni kliknete a přejdete na záložku Data Layer, uvidíte všechna data o objednávce. -
Vytvoření Proměnných (Variables):
-
Jděte do sekce Proměnné (Variables) a vytvořte 3 nové uživatelsky definované proměnné typu Data Layer Variable:
-
Název proměnné:
DLV - transaction_id -
Název proměnné datové vrstvy:
ecommerce.transaction_id -
Název proměnné:
DLV - value -
Název proměnné datové vrstvy:
ecommerce.value -
Název proměnné:
DLV - currency -
Název proměnné datové vrstvy:
ecommerce.currency
-
-
-
Vytvoření Spouštěče (Trigger):
-
Jděte do sekce Spouštěče (Triggers) a vytvořte nový spouštěč.
-
Typ spouštěče: Vlastní událost (Custom Event)
-
Název události:
purchase -
Pojmenujte ho např.
Event - Purchase.
-
-
Konfigurace Google Ads značky:
-
Nyní upravte (nebo vytvořte novou) značku Google Ads Conversion Tracking.
-
Do pole Conversion ID a Conversion Label vložte údaje dané kódy ID a Label pro měření konverzí.
-
Do pole Hodnota konverze (Conversion Value) vložte vaši proměnnou
{{DLV - value}}. -
Do pole ID transakce (Transaction ID) vložte proměnnou
{{DLV - transaction_id}}. -
Do pole Kód měny (Currency Code) vložte proměnnou
{{DLV - currency}}. -
Jako spouštěč pro tuto značku vyberte vámi vytvořený spouštěč
Event - Purchase.
-