WooCommerce + GTM - čtení dat o odeslané objednávce

  • Ověření: Zapněte si v GTM Preview Mode (Režim náhledu) a proveďte testovací objednávku. Na stránce s poděkováním byste v levém panelu náhledového okna měli vidět událost nazvanou purchase. Když na ni kliknete a přejdete na záložku Data Layer, uvidíte všechna data o objednávce.

  • Vytvoření Proměnných (Variables):

    • Jděte do sekce Proměnné (Variables) a vytvořte 3 nové uživatelsky definované proměnné typu Data Layer Variable:

      • Název proměnné: DLV - transaction_id

      • Název proměnné datové vrstvy: ecommerce.transaction_id

      • Název proměnné: DLV - value

      • Název proměnné datové vrstvy: ecommerce.value

      • Název proměnné: DLV - currency

      • Název proměnné datové vrstvy: ecommerce.currency

  • Vytvoření Spouštěče (Trigger):

    • Jděte do sekce Spouštěče (Triggers) a vytvořte nový spouštěč.

    • Typ spouštěče: Vlastní událost (Custom Event)

    • Název události: purchase 

    • Pojmenujte ho např. Event - Purchase.

  • Konfigurace Google Ads značky:

    • Nyní upravte (nebo vytvořte novou) značku Google Ads Conversion Tracking.

    • Do pole Conversion ID a Conversion Label vložte údaje dané kódy ID a Label pro měření konverzí.

    • Do pole Hodnota konverze (Conversion Value) vložte vaši proměnnou {{DLV - value}}.

    • Do pole ID transakce (Transaction ID) vložte proměnnou {{DLV - transaction_id}}.

    • Do pole Kód měny (Currency Code) vložte proměnnou {{DLV - currency}}.

    • Jako spouštěč pro tuto značku vyberte vámi vytvořený spouštěč Event - Purchase.

Byl tento článek přínosný?